You are currently viewing SommerSjov med Solenergi

SommerSjov med Solenergi

Vi skal lave forsøg med solceller, soldrevne insekter og soldrevne motorer.

Derudover skal vi bygge små både og teste dem i vores mobile sø med vores forskellige soldrevne motorer. Og så skal vi snakke om, hvor man benytter solenergi i dag, og hvordan vi endnu bedre kan udnytte og lagre solens energi i fremtiden. Der vil også være små konkurrencer.

Sofie og Jacob står for dagens aktiviteter, til nogle sjove og spændende timer sammen med børnene.

Målgruppe:

6-11 år

Hvornår

Mandag 1. juli 2024, kl. 10.00-13.00

Hvor:

Dahliahaven 43, 2830 Virum

Pris:

Kr. 75,-

Tilmelding:

Mail: tilmelding@opfinderskole.dk  Oplys navn og fødselsdag på deltager (barnet), navn og telefonnummer på kontaktperson. Samt hvilken workshop det drejer sig om.

Tilmeldingen er bindende, og betales samtidigt med tilmeldingen.

Der tages forbehold for fuldt bookede hold. I tilfælde af fuldt booket hold, modtager i naturligvis besked hurtigst muligt, samt refundering af tilmeldingsgebyret.

Denne workshop er kun for børnene denne gang, men ellers vær i området hvis der er noget 🙂

Sofie og Jacob tager godt imod dem, og er vant til det.

Betaling:

Mobilepay: 920608 (oplys navn på person)

Se også alle Lyngby Taarbæks Sommerferieaktiviteter 2024 her: